Followers

Tuesday, February 1, 2011

Class Day Out or Myself Day Out? :)

Salam, hai!. yeay!, sangat happy!. hehehe, hari ni mmg agak happy coz dapat turun CDO class aku, ha!, padahal main suggest jek CDO tu. Hehehe, mula2 agak peliklah coz aku turun CDO tu ngan budak2 pompuan jek. Mana pulak budak2 lelaki tu. while waiting them, sempat lagi aku, win and adibah pergi main kat tempat game token, hahaha..kelakar betul time uh. Betul2 lepas habis main, budak2 ni pon sampai. Diorang cadang nak main bowling (macamlah aku ni cop duit an), aku mula2 dah tarik diri, hehehe, ingat just nak ushar2 je, tapi agak boring sioott. So, aku trus pergi cari si Win and Dibah yang telah hilang kemana, Time tu Farhana la yang follow aku cari diorang, kebetulan memang aku dapat sense yang si Dibah mesti kat popular (maklumlah, mak cik tu minat buku), sumpah jumpa dia kat situ!. hahaha..so aku pun temankan dia pergi cari buku dalam masa yang sama aku boleh lagi sempat m'snap2 gambar tajuk2 soundtrack Glee (memang aku malas nak menuliskan?), ha!, tiga2 volume yang aku idamkan bakal didownload! :) . Lepas g ushar2 DVD Glee, ttbe trasa nak makan sundae, yum2x~, terus aku tarik si Toh Puan Dibah bersama Farhana ke McD..credit to Toh Puan coz sudi belanja beta makan choco-top!. Hurm, then kiteorang pon g la jalan2 bertiga up till winona cari kiteorang yang semamangnya tak rasa pun sedang berCDO (buat hal sendiri plak), hahaha..ni pic yang sempat disnap bersama mereka! :)

 Ni masa dalam bus (kerja si Tasha menperdajalkan aku) =.=ll

Ni Lah Winona :) (isn't she cute rite?)
Dah macam bapak orang aku tgok..huhu~

 With the person who rejected me from her group! :p

 Memang Iqbal tu Group G!. Hahahaha!

 Myra, Hajjar and Sarah :)

So masa ni lah kiteorang mengescapekan diri dari bowling terus ke popular and terus ke McD utk mencari sesuap ice-cream.hahaha..:))

 Macam orang tak makan sebulan pon ye..hahaha..

 Muka farhana yang agak sarcastic ye disitu :)
 Me and Dibah :)

Farhana and Adibah :)

Agak happy bile dapat keluar ngan diorang2 semua, hehehe, dgn gelagat si Dibah yang selalu di Bahankan oleh aku, hahaha, mmg tak boleh bla..ok lah, rasanya susu yang aku teguk tadi dah berhasil membuatkan mata aku asyik nak tertutup. Nite guys! :)

2 comments:

Anonymous said...

suka keluar ngan kau iman! :). Ni Dibah <3

En Optimis said...

hahahaha..mmg best pon! :)