Followers

Sunday, May 22, 2011

501!. Special babbling for Sis Jannah :D

Note :
Bismillah.
Entry ni khas untuk pemilik belog .c.i.k.j.a.n.n.a.h.
Bagi meraikan saya yang menjadi pengikut tegarnya yang ke 501.
Demi hadiah yang ditawarkan, saya akan mereview blog beliau.
Hahahaha, Sis Jannah, harap post yang simple ni ok ye.
Hahahaha. Well, hadiah tak penting sebenarnya,
yang penting ukhwah kita sentiasa terjalin dan deberkati :)


."c.i.k.j.a.n.n.a.h."

Salam semua, hari ini, disebabkan saya sungguh bertuah, telah menjadi followers cik Jannah yang ke 501, so saya nak wat review sikit pasal belog dia. First thing, bila you all semua pergi ke link (sila klik nama beliau diatas tu), korang akan nampak header beliau yang sangat cantik, anda akan nampak gambar pemilik belog tersebut yang kiut miut bersama tulisan sis jannah ala2 vintage ;D. Then, korang semua boleh lah BW kat belog dia yang sangat padat dengan cerita beliau dan info. Style yang digunakan ala-ala sekolah (sangat comel). Setakat sekarang, followers beliau adalah 502 (bolehlah dicop blogger otai ni). Tak tau dah nak cakap apa, hehehehe, by the way, nak invite lah korang untuk singgah dan follow belog beliau (tapi makesure lah follow belog saya dulu..huhuhu~). Ok lah, apa agaknya ye hadiah tu sis Jannah..hahahaha..Oklah, saya doakan sis Jannah sentiasa sukses dalam apa jua yang anda tempuhi. Salam :D


sangat menyukai kemesraan beliau :D


-tammat-
___________________________________________________________



Note for her :
Awak, handphone saya rosak. Jangan fikir bukan2 ok. Jaga kesihatan. Saya sayang awak :)