Followers

Tuesday, May 3, 2011

Kematian Osama bin Laden Palsu?

Hi semua, kali ini just nak share dengan korang sesuatu yang agak besar isunya sekarang ini iaitu tentang kematian Osam Laden,  yang dikatakan telah dibunuh oleh tentera Amerika di Pakistan pada 1 Mei lalu. Saya hanya ingin mengulas tapi terpulanglah pada anda untuk meneliti dan memahami. Daripada apa yang saya lihat tentang gambar yang telah dihantar (Gambar kematian Osama)


dan melalui pengalaman saya sebagai pengguna Adobe Photoshop, saya dapati terdapat banyak unsur "edit". Kebenaran tentang isu kematian ini juga semakin terkantoi dengan munculnya gambar original Osama Laden (disebelah kanan). Apa yang anda harus teliti, lihat bahagian hidung, mulut, bentuk bibir, janggut (paling obvious edit) dan perubahan struktur warna yang terlalu ketara dibahagian mata membuatkan gambar Osama tersebut kelihatan palsu. Selain itu, setelah meneliti beberapa blog, sila klik link ini : Jejaki Tinggalan Rasul, saya telah terjumpa gambar ini :


Oleh itu, terpulang kepada pembaca sekalian untuk mengkaji semula isu ini dan saya percaya ini juga adalah salah satu konspirasi yang telah dicetuskan oleh golongan Kafir Laknatullah yang cuba menghancurkan Islam.

5 comments:

Seha Hisham said...

Keranamu Iman, aku sekarang pun jadi susah nak percaya~

Mr Cuddlenookumpoo said...

hahahaha..tulah reality nya..wah seha..lama tak nampak online...:))

Jay said...

Mmg itu realiti sekrg..kalau kita kaji kejadia 11 september tu..yg bawak kapal terbang tu org US sendiri..n sebelum kapal terbang tu langgar bangunan tu meletup kat bahagian tgh..X tau samaosama ni benar wujud atau watak yg di buat oleh US untuk bg laluan dorg nak serang afghanistan dulu..

msredcheesecake said...

cik iman
thnx follow msred.follow balik.keep in touch k...

osama mati?just wait n see kerenah us ni...

Mr Cuddlenookumpoo said...

ye, betul tu :)