Followers

Thursday, May 19, 2011

Sayalah stalker tegar awak ^^

Note :
Bismillah.
Entri ni khas untuk awak.
 Baca betul-betul.
Fahamkan apa yang saya cuba katakan.
Harap awak sentiasa sihat.



Assalamualikum awak, saya tak main hide and seek pun awak, kalau awak tengok, saya still update, cuma semalam saya tak berapa sempat sebab kena teman ayah saya pergi ambil darah, saya ada baca post awak, hehehe. Awak kena tau sesuatu tentang saya, saya adalah stalker tegar blog dan fb awak sejak kita tak bertegur lagi, untuk apa?, untuk pastikan awak sentiasa sihat, itupun dah cukup melegakan saya. Sebelum saya teruskan lagi tulisan saya ni, saya nak tanya, bf awak tak kesah ke bile dia baca belog awak and kalaulah dia terjumpa belog saya ni, apa saya nak buat nanti?. Tapikan awak, kalau awak nak taulah, saya agak terasa + jelous tengok blog awak, maksud saya kat wall tepi tu and kat header tu. Hehehe. Maaflah, maybe awak akan cakap, siapa kau nak jelous2. tolonglah. Hehehe, itu lumrah wak, saya lelaki, diapun lelaki. Saya sebenarnya tak bermaksud nak masuk campur hubungan awak ngan dia. Tapi, kalau dia adalah orang yang terbaik untuk awak, go onlah, saya doakan awak bahagia dari sini. Tapikan, apa maksud awak kita jangan lari dari apa yang telah kita hadapi?, awak rasa agak2 awak turut lari ke macam saya?. Hehehe. Hurm. Tak pelah wak, ha, sebelum terlupa, saya baca post awak 5minit lepas awak publish. Laju tak?, tu menunjukkan saya adalah stalker tegar awak, tak payah bagitau yang awak dah buat entri untuk saya, saya kompem baca punya. Ok lah, pagi2 lagi dah sibuk ganggu awak an?,by the way, lagu dalam blog sedap. Nak sikit boleh?. Hehehehehe. Pasal Mr. teddy tu, bawa jelah, saya tak kesah pun, saya memang hantar dia untuk jaga awak, hehehe, teddy tukan awak punya, itu hak awak :). Thanks ye awak sebab awak tak pernah mengabaikan saya. Saya sayang awak. Thanks. Salam.


p/s : saya akan sentiasa tersenyum jika lihat awak bahagia :)

saya dah officially jadi follower awak. Bile lagi nak follow sini? :)

5 comments:

kotak bulat said...

sweet la.. heheheh :P

Recent post :NYARIS JADI MANGSA AYAT 'POWER' BANGLA

PERKHAWINAN TERMAHAL DUNIA

Yuni Aisyah said...

wah entry nie..so sweet n mengharukan........:)

Mr Cuddlenookumpoo said...

kotak bulat :..hahaha..malunya saya~

cik yuni, malunya saya~~~ :P

fierapirot said...

hehehe..sweeet..erkkk..=)

Mr Cuddlenookumpoo said...

ya Allah fierapirot..hehehehe..malunya saya...hahaha..biasa2 je la..