Followers

Saturday, May 7, 2011

Segmen Review Blog Bebelan Saja

Me and Iman Support UNICEF (Giveaway Contest)
Jom Join!, penyertaan masih dibuka kepada sesiapa yang ingin menyertai!

___________________________________________________


yeay!, aku nak join lah Segmen Review blog bersama Bbelan Saja!..hehehe, actually empunya blog ni rakan seuniversiti saya. Beliau expert dalam blog2 ni. So, teringin nak join review blog beliau. Ha, sebelum terlupa, saya pon nak ajak dia join contest saya ni. Kliklah sini ye!. By the way syarat2 review blog ni anda boleh bukak blog beliau. Klik banner atas tu ya. Ok lah, bye! :)

3 comments:

Arif Azmi said...

Oh.. Thanks sebab join Iman.. ^^,.. InsyaAllah nnty saya join.. busy sikit dengan review2 ni.. Btw link ke my blog takde.. So saya letak sini k? :)

Kepada yang ingin.. Belum terlambat untuk menyertai Segmen Review Blog Bebelan Saja

r-5 said...

wah menarik tgengoklah bila2 nanti saya join. selamat hari ibu!

poem hari ibu:
http://ikanmasin164.blogspot.com/2011/05/mothers-day-special-gift-poem.html

Cempaka Kuning said...

Best ni....boleh join nanti.

sis nak ajak join ga ni dan mention cempaka kuning as referral ye.tq

http://cempakakuningku.blogspot.com/2011/04/adyshariz-lucky-draw.html