Followers

Thursday, June 23, 2011

New Room in New Semester

Note :
Bismillah.
Entri ni just saja2 nak share dgn korang tentang bilik aku.
Bilik baru bagi semester last kat Kampus UiTM Kuantan ni.
Tak taulah masa degree next year bilik camne.
By the way, thanks sayang sebab tolong B pilih warna cadar.
Hope this bedsheets ok. HAHA.

Assalamualikum dan selamat malam semua!, malam ni just nak share bagi siapa yang nak sangat tengok bilik aku sem ni. Walaupun terpaksa berhimpit sampai 3 orang satu bilik, it's ok, yang penting barang tak bersepah macam kandang (^OO^). First thing first, thanks to Datin sebab bagi idea nak pilih warna bedsheets. Aku bukannya pandai sangat bab2 ni. HAHA. Thank you sayang. Ok lah, malas nak bebel panjang. Hope korang semua enjoy dengan pic2 kat bawah ni. Nite!

 Ni desk and dashboard aku. Walaupun agak "fake" kat situ, but at least aku ada jugak dashboard. Laptop tu je bukan aku punya :)

 Ni sign-board kat katil aku. Well, agak kasar but bagus berkasar dengan orang yang suka sangat nak menyelanak atas katil orang. Aku memang pantang eh, orang lain duduk atas katil aku. GELI actually!

Ni katil aku a.k.a swimming pool. bantal kena wajib banyak + wajib ada bantal peluk + comforter. Kalau tak tidur aku takkan pernah nyenyak ^^ (tu sebab aku slalu terlajak subuh, huhuhu~)
 
Gambar ni aku ambil sebelum nak tidur. Ponn sempat~ 

 Ini pemandangan tingkap bilik aku. Korang akan nampak hotel Vistana kat situ. ^^

Ni pun view dari tingkap, tapi dari sini korang akan nampak Hotel MS Garden and Hotel Zenith. Cantikkan?


Oklah, tu je aku nak shared, hope sayang suka ye bedding I. And by the way, Lucky Draw aku pun dah complete, terima kasih kepada semua yang join. Pemenang akan diumumkan serentak dengan GA aku. Thanks semua :)

1 comment:

Aqila Safuan said...

like seriously ?

no double decker bed ?
okey,ini diskriminasi.


huaaaaa