Followers

Friday, July 1, 2011

Puas Hati Aku! :)

Note :
Bismillah.
Tajuk entri macam baru lepas menang bertumbuk.
Tapi aku taklah setaiko tu. HAHA.
Tajuk entri hari ini just nak share ngan korang.
Pasal cerita hati, yang dah puas.

Assalamualaikum w.b.t, selamat malam. Hajat aku selama ni dah tertunai. YEAY. Aku sejak akhir2 ni mengidam nak beli CARDIGAN baru :). Yelah, asyik guna barang sponser En Coret-coret je. Dah naik menyampah aku rasa Encik Coret-Coret kita tuh. Tak kisah lah, yang penting aku sangat happy walaupun tak berpeluang (padahal memang tak tau) beli cardigan masa sale kat Padini hari tu. Korang bayangkan lah, Cardigan sehelai RM9. Tak menyirap pulak darah bila dah habis. T.T . AHH, tu semua tak penting. yang penting aku happy. Nilah Cardigan yang dapat aku beli. Tibe2 je tershopping kat PADINI tadi. :)

 Yang ni dah lama jugak saya adore :). Berminat?, Pergi lah PADINI ye. RM145.90 nett (oklah kan?)

 Yang ni pulak cik Datin kita yang pilihkan, lagi pun aku memang minat yang ni. RM150.00 nett (macam nak promote lah pulakkan?). HAHA.

Oklah, hati pon dah puas. Lepas ni dapatlah tidur dengan nyenyak sekali :). BUBYE!

1 comment:

Fizz Zoule said...

encik coret-coret ikhlas.. :) but then y putih sumpah lawaaaaaaaaaaaaaaa!!!