Followers

Sunday, June 24, 2012

Tiup Habuk

Assalamualaikum semua, agak lama aku tak update blogkan? *tiup habuk* maklumlah korang semua, aku dah tak selapang dulu, agak busy lately *busy ke?* merangkap si penghabis masa durjana, HAHA. Well, last update blog pun bulan lima hari tu. Pejam pelik, aku dah berada diakhir semester untuk part 1 aku sebagai pelajar degree *havoc kau*. Masa akhir-akhir macam nilah baru rasa hidup aku agak aman, no assignments, no quizzes, no group work, no presentation, and paling penting  dalam hidup aku yang merangkap si comel penghabis masa ni, tiada lagi KESATRIA a.k.a kawad a.k.a jemur tengah panas a.k.a telinga kebal maki a.k.a sumpah menyumpah *bukan main lagi*. Personally, kawad kaki all those things bagai ni DUNIAWI je, tah apa2 tah. Wajiblah kau menyumpahkan?. Actually, lately aku dah dapat rasa kemalasan tahap gaban dalam jiwa raga dan sanubari ni *hamboi bak kata anas*. Tengok buku je mata jadi gelap tiba2. Gosh, apa jenis setan lah yang duk bertenggek kat bahu ni. Guys, kalaulah korang tau yang aku ni sangat mengidam nak having my own quality time kat mall, dah lama gila kot aku tak keluar. Rindu sangat nak bau air-cond + waffle dekat mall. HAHA. Tak sabar nak habis finals. 5 subjects yang sangat mampu memutuskan urat tengkuk alice yang dalam cerita resident evil tu *mula dah merepek*. Oklah, korang tolong-tolonglah doakan kejayaan aku ok, mana tau silap2 hari bulan aku berjaya jadi PM, boleh aku tambah lagi BR1M tu jadi RM20K sebulan untuk satu rumah *ekekekek*. Oklah, bye summore!

much love
neils xoxo


eh jap2, lately, aku asyik teringatkan member aku sorang ni, *AN*, kalau dia baca blog ni, aku just nak cakap yang aku rindu gila dekat kau. sorry sebab lama tak mention you in twitter, sumpah lama. jangan risau, itu tak bermaksud aku lupakan kau, tak sabar nak dengar good news from him, result UPU dah nak keluarkan, please sambung law as you wish. You deserved it. Kalau jumpa kau aku nak peluk kau kuat2 macam kat asasi dulu kita selalu buat. Miss you so much brother. Nanti kalau aku turun JB, please invite me to have a free lunch kat restoran you ok. Miss you so much brother! :)

No comments: