Followers

Wednesday, January 1, 2014

Happy New Year!



Assalamualaikum! Hi semuaaa!. Selamat Tahun Baru!!. It's 
2014!!
Macam tak percaya kita semua dah masuk tahun baru!. I do feel everything went so fast. Pejam pelik, dah dua tahun aku kat Shah Alam ni. InsyaAllah, semoga Allah mempermudahkan segala urusan kita semua pada tahun ini dan apa yang penting membuatkan kita semua lebih matang dan belajar dari kesilapan lalu.

Wish? Harapan aku agar tahun ini sentiasa diberikan kesihatan, dimurahkan rezeki dan apa yang penting dapat menjalani sepanjang tahun ini dengan penuh tabah dan ikhlas bersama orang yang tersayang. Pada tahun ini juga, InsyAllah, aku harap, aku dapat habiskan pengajian dan bergelar graduan!. Tak sabar rasanya!.Apa pun, semoga Allah sentiasa memelihara kita semua dan lindungi kita sepanjang tahun ini!.

Gambar ni amik kat rumah je. Alang2 belakang tu adalah i-city, kami tumpang terhibur jelah tengok bunga api. haha :)


I wish you all HAPPY NEW YEAR 2014!. May ALLAH bless us!

Much Loves
xoxo

No comments: